Hej mitt namn är Gilbert, 34 år och bor i lund
Och behöver nu en kompis o gymma fika promenera med
Gymmat jag mestadels gymmar på är lätt den bästa i lund nordic wellness i st Lars
Är annars en glad trevligt med hint av humor
Var inte rädda o höra av er 😄
Registrera dig och skapa dina egna gemenskaper. Boblberg är ett säkert och säkert medium där din information är skyddad.
Vad väntar du på? Gör som 42.055 andra och registrera dig gratis idag.